2014. május 16., péntek

Táplálkozási tanácsadás

... mert azzá válsz, amit megeszel.

5 éve egészségtudatosan élek, kipróbáltam különböző táplálkozási irányzatokat és diétákat, míg végül a rendszereken túl megtaláltam a saját utam. Mindig is azt tartottam a legfontosabbnak, hogy a saját testemen tapasztaljak - hiszen az, amit a saját bőrünkön tapasztalunk, ami a vérünkké válik, azt tudjuk igazán tovább adni és megtanítani másoknak.

Az évek során egyre mélyebbre ástam magam az egészséges táplálkozás témakörében. Tanfolyamokat és workshopokat tartottam a nyerstáplálkozásról, van egy rádióműsorom, melyben vendégeimmel az egészséges életmódról beszélgetünk (csütörtökönként 17:30-tól a Muzsikus Rádióban - www.muzsikusradio.hu). Azt tapasztaltam, hogy a környezetemben mindenki, aki tudatosabban kezdett táplálkozni, pozitív hatásokról számolt be. A drasztikusabb étrendváltoztatások pedig csodálatos gyógyulásokkal jártak - esetenként olyan betegségekből, amelyekre évtizedek alatt nem volt gyógyír.

Fizikai szinten minden tünetünket a helytelen táplálkozás okozza - így tehát helyes táplálkozással gyakorlatilag bármilyen betegség visszafordítható. A test-lélek-szellem egységben vannak egymással - bárhonnan indítjuk el a változást, az a másik két szintre is hatást gyakorol.

Ha tisztítani, fogyni, lúgosítani vagy gyógyulni szeretnél - vagy egyszerűen csak jól érezni magad a bőrödben - szívesen segítek. 

Bejelentkezés: 
Szalai Barbara
20/548-5397

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése