2013. január 26., szombat

AZ ÉGIG ÉRŐ FA

Amikor új címet adtam a blognak, azért választottam az égig érő fát szimbólumnak, mert a fa, amely az égig ér egy kapocs a földi és az égi világ között. Mindannyian Égig Érő Fák vagyunk, fejlődünk, növekszünk, emelkedünk, kapcsolódunk, míg végül elérjük lelkünk legmagasabb rendű kifejeződését és a harmóniát, egységet az Univerzummal. Az utóbbi időben sok dolog kivilágosodott és megváltozott bennem, így az Égig Érő Fa is kibontakozott és új értelmet nyert. 
A gyógyításban mindig is többre vágytam. Szeretem, amit csinálok (másképp nem is tudnám...) – nap mint nap csodák vesznek körül. Rengeteg gyógyulásnak voltam és vagyok részese és fantasztikus látni, ahogyan minden bátorságotokat összeszedve ráléptek az Útra, egyre jobban és jobban lesztek, dolgoztok magatokon és emelkedtek. De vannak dolgok, amiket nem lehet kikerülni. Részletesen a fejemben van egy terv egy olyan gyógyító központról, ahol nem csak a szellem és a lélek kapja meg a táplálékát, hanem a test is. És most világossá vált számomra, hogy nincs más út. Az Égig Érő Fa csak akkor tud az égig érni, ha a gyökerei erősek és egészségesek és lefelé ugyanúgy terjeszkedik, ahogyan felfelé. A testnek ugyanazt meg kell adni, amit a léleknek és a szellemnek. Az egészséges test emeli a lelket és a szellemet is, viszont ha a testnek nem adjuk meg, ami jár neki (méreganyagokkal szennyezzük, olyan ételeket eszünk, amelyekben már nincs vagy alig van életinformáció – mert tele van adalékanyagokkal vagy agyon van finomítva) akkor hiába emelkednénk, a méregtelenítésért kiáltó test visszahúz és megakad a fejlődés.
Rá kellett jönnöm, hogy akármennyire is egészségesen élek, hiába kezelem energetikailag magamat és az ételeimet, valami nem jó. Nem azt eszem, amire szükségem van. A táplálkozás és a minőségi ételek az utóbbi években nagyon fontosak lettek számomra. Próbálkoztam különféle diétákkal, figyeltem a testem, melyek azok az ételek, amelyek jók neki és melyek nem. Néhány dolgot (a tejet, a gabonafélék nagy részét) el is hagytam, de valahogy így sem volt az igazi. Nem voltak nagyon komoly problémáim (hiszen mégiscsak gyógyító vagyok...:-)) inkább csak a (majdnem?) mindenkit érintő elsavasodásból származó diszkomfort-érzések. És minél inkább fejlődtem spirituálisan és ástam magam egyre mélyebbre a gyógyítás rejtelmeiben, a tüneteim nem múltak, sőt – egyre inkább erősödtek... Persze létezik egy ilyen jelenség, a kibillent egyensúly így áll helyre, de éreztem, hogy ez most valami egész másról szól. Egészen egyszerűen a testem nem tudta lekövetni az energetikai változásokat. 
A felemelkedés áldozattal jár. El kell engednünk a megszokottat, fel kell ismernünk, hogy ami idáig jó volt, az már nem szolgál minket. Ahogyan az energiatestünk finomodik és emelkedik, a fizikai testünknek is egészen másra van szüksége. Sokkal magasabb rezgésű táplálékra, amelyekben a lehető legnagyobb az életinformáció. Minél egyszerűbb egy étel, minél közelebb van a természetes állapotához, annál több élet van benne és annál magasabb a rezgése. 
Aztán egyik reggel arra ébredtem, hogy muszáj böjtölnöm. Semmi más nem tud annyira hatékonyan méregteleníteni, mint a böjt. Mivel a szervezet nem jut táplálékhoz, így a tartalékait kezdi felélni – és mivel a rendszer intelligens, mielőtt a zsírt és az izmokat lebontaná, előbb a méreganyagokat szabadítja fel. Nem kell az emésztésre fordítania energiáit, így csak a méregtelenítésre tud figyelni. Hihetetlen, hogy milyen tisztulás megy végbe a böjt alatt mind fizikai, mind pedig lelki szinten.
Ezalatt az 5 nap alatt világossá vált számomra, hogy a korábbi étrendemhez nem akarok visszatérni. Rengeteget olvastam a témában és kikristályosodott előttem, hogy a nyers táplálkozás az, amire szükségem van. Próbálkoztam már ezzel korábban is, de nem voltam még kész rá, nem láttam túl a salátán és a reszelt répán. Most pedig ha meglátok néhány zöldséget, beindul a fantáziám és alkotok. A spanyolviaszt már feltalálták előttem, rengeteg blog van a témában, jobbnál jobb receptekkel, de szeretném megosztani Veled az útkeresésem eredményeit és a receptjeimet.  
Ez az én utam, Neked nem kell drasztikusan váltanod. De ha néhány táplálkozási szokásodon változtatsz, már akkor is sokat tettél magadért - hiszen a tested a lelked temploma.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése