2014. február 7., péntek

Színes ebéd

  
Mai ötperces: brokkolisaláta tökmagkrémmel és lilakáposztás lenmagfasírttal

A salátához néhány rózsa brokkolit és egy darab lilakáposztát külön-külön mixerben apróra turmixoltam, majd összeforgattam. Kis olívaolajat löttyintettem rá, megsóztam és citromlevet facsartam rá.


A tökmagkrémhez beáztattam egy marék tökmagot 15 percre. Hozzáadtam egy kanál olívaolajat, facsartam hozzá citromot, megsóztam, majd az áztatóvízzel, egy csokor petrezselyemmel, egy kis darab cukkinivel (avokádóval jobban szeretem, de az most nem volt itthon) összeturmixoltam.

A fasírthoz egy darab lilakáposztát összeturmixoltam sóval, borssal, római köménnyel, darált lenmaggal (amennyivel gyúrható állagú lett), majd fasírtokat formáztam belőle és lenmagban meghempergettem.

Jó étvágyat!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése