2013. július 30., kedd

Helyezd át a fókuszt!

 
Ha megfigyeled magad, rájössz, hogy életedben van 1-2 sarkalatos pont, amire koncentrálsz, azokban ott vagy teljes erőddel és figyelmeddel - és persze, ezek leginkább azok, amelyek nem működnek. A többi valahogy magától is megy, anélkül, hogy ráfeszülnél. 

Rájöttem, hogy ha áthelyezem a fókuszt, akkor az, amiért eddig vért izzadtam, de nem működött, most szépen lassan pályára áll és magától elindul.

Amikor azon kattogtam, hogy "jajj, miért nincs pénzem?", akkor egyre inkább nem lett. Nagyon nehezen (évek kellettek hozzá), de el tudtam engedni a pénzzel kapcsolatos aggodalmaimat és elkezdtem élvezni az életet. Ma már időt, energiát és pénzt szentelek magamra. Nem foglalkozom azzal, mi lesz. Élem azt, ami van és kihozom belőle a legtöbbet. És ettől működik. 

Hétvégén kifestettük Milán szobáját. Egy hónapja még azon gondolkodtam, hogy fel kellene adni a pesti létet. Még ma is erre vágyom, de be kell látnom, ez a jövő. A jelenben azonban itt élek, ez van és ami zavar benne, meg kell változtatnom, hogy igazán jó legyen. Zavart, hogy koszos a fal, meg repedezik, így hát gondoltunk egyet és kifestettük (a 42 fokban). Kipakoltunk, selejteztünk rendet raktunk - jó móka volt. 
A glettelési technikámon még van mit csiszolni, de ugyebár a jó pap is holtig tanul. 
Most az előszoba jön, türkiz lesz, lazacszínű virágokkal. A vágyamat a balaton-felvidéki hegyoldalról pedig elengedtem és ha odaérek, majd az enyém lesz.

Ja és voltam egy rádióinterjún. (a 4. rész ma hallgató 17:20-kor és 20:20-kor a 92.1 Klasszik FM-en). Még tavaly novemberben szólt egy páciensem, hogy Gaják Petra készítene velem egy interjút a Kínai Nemzetközi Rádió számára a Reikiről. Ettől egyrészt nagyon boldog voltam és elmondtam fűnek-fának (az Ikrek aszcendensem...:-)), másrészt őrülten izgultam és kattogtam rajta - úristen, mit fogok majd mondani és jajj, biztos elrontom.
A két legrosszabb dolog, amit tehettem.
És ettől persze nem is történt semmi.
Aztán elengedtem. És néhány hete - mikor már kellően elfeledkeztem róla - Petra megkeresett és az interjú elkészült. 

Minden megérkezik az életedbe, ha eljön az ideje.

No para. Legyél vele tisztában, mit szeretnél - aztán felejtsd el és éld az életed.

Lásd meg, hogy a világodban rengeteg csoda van azokon túl, amelyekre eddig koncentráltál. Azon túl amire eddig vágytál, de elérhetetlen volt számodra. Ne tulajdoníts semminek túlzott jelentőséget. Legyél érte hálás, de ne koncentrálj rá minden erőddel. Mert ha valamire görcsösen figyelsz, semmi mást nem veszel észre. Minden elveszíti a jelentőségét és elmész a csodák mellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése